Вправа «Золоті краплинки»
Мета: зняття емоційної напруги
Музичний супровід музика Д.Христова “Золоті краплинки”.
Ми у полі. Поле зелене, трава м’якенька. Літають метелики. Іде теплий дощ. Танцюють бульбашки в калюжах. Із-за хмаринки визирнуло сонце. Дощ став золотим. Діти підставляють обличчя і долоні золотим краплинам теплого літнього дощу. Виразні рухи: голова закинута, рот напіввідкритий, очі заплющені, м’язи обличчя розслаблені, плечі опущені.
Вправа «Коти-мисливці»
Мета: зняття негативних емоцій, зменшення страхів
Музичний супровід : полька Штрауса
1. Вийшли коти на полювання 2. Притаїлись, шукають собі здобич 3. Мишки бігають, пташки літають та коти-мисливці їх наздоганяють 4. Не зловили коти мишок, пташки полетіли і на дерева сіли.
Вправа «Гроза»
Мета: зняття страху та тривожності
Музичний супровід музика М.Раухвергера “Грім”.
За вікном гроза. Шумить злива. Спалахують блискавки. Грізно гуркоче грім. Малюк один вдома. Він стоїть біля вікна. Коли знову гримнув грім, йому стає страшно. Виражені рухи: голова схилена вперед і втягнута в плечі, очі широко розкриті, рот теж відкритий. А тепер долоні ніби відганяють від обличчя страшне видовище. Страху, іди геть, з дощем, громом, іди далеко в гори, за ліс, за моря та океани.
Вправа «Тінь»
Мета гри: розвиток уяви та уваги
Музичний супровід: музика А. Петрова «Поклик сині» (з кінофільму «Синій птах»).
Дві дитини йдуть дорогою через поле: одна попереду, а інша на два-три кроки позаду. Друга дитина — це «тінь» пер¬шої. «Тінь» повинна точно відтворити всі дії першої дитини, яка то зірве квітку на узбіччі, то нагнеться за красивим камін¬цем, то поскаче на одній нозі, то зупиниться і подивиться з-під руки, затанцює, присяде і т.д.
Етюд «Святковий настрій»
Мета етюду: вираження радості, впевненості в собі
Музичний супровід: музика М. Римського-Корсакова (вступ до 1-го акту опери «Казка про царя Салтана», уривок)
Діти діляться на дві групи. Перша група стоїть вздовж стіни. Друга група йде по колу під музику уро¬чистим маршем і, проходячи повз групу, яка стоїть біля стіни, вітає її підняттям вгору правої руки. (Діти повинні уявити, що вони у святковому одязі ідуть на свято. Настрій у них радісний, святко¬вий). Виразні рухи: йти впевненим, рішу¬чим кроком; спина пряма, голова піднята, на обличчі — посмішка.
Вправа «Один дома»
Мета: зняття страху та тривожності
Музичний супровід: музика Н.Мясковського “Тривожна колискова”.
Хлопчик лишився вдома один і дуже боїться. Він нерухомого сидить на стільці і перелякано дивиться на двері: а раптом у тій кімнаті хтось причаївся, що тоді? Виразні рухи: голова відкинута назад і втягнута в плечі. Аж ось він посміхається, підводиться з стільця та зазирає у вікно. Сонце йому всміхається, хлопчик потягається. Він нічого вже не боїться!
Етюд «Нова лялька»
Мета: корекція емоційних порушень
Музичний супровід : музика П.І.Чайковського 1. Дівчинці подарували нову ляльку. 2. Вона весела, танцює, кружляє, стрибає, 3. Грається лялькою. 4. Притуляє ляльку до себе і співає їй. 5. Весело танцює
Вправа “Репетиція оркестру”
Мета: згуртування класного колективу
Музичний супровід - диск із жвавою веселою музикою, яка подобається дітям.
Кожній дитині надати можливість для виходу її емоцій, після чого бажано алізувати та обговорювати результати, отримані під час гри. Уявіть, що ви – це музичний оркестр. Кожен обирає собі інструмент, який він буде зображувати. Під музику учні грають в уявному оркестрі.
|