Вівторок
24.06.2025
00:45
Форма входу
Категорії розділу
Мои статьи [157]
Пошук
Друзі сайту

Територія Арт

Каталог статей

Головна » Статті » Мои статьи

Учителі та учні. Мистецтво діалогу.
Встановлення духовного контакту між учителем і класом. 1. Якомога більше свого часу і себе віддавай неформальному спілкуванню з дітьми. Особливо в позаурочний час. 2. Пам'ятай , що знання неформальних лідерів класу , учнів , які майже прислуговують їм , незалежних учнів , нерідко допомагає вчителеві на уроках , особливо в екстремальних ситуаціях , адже саме „індивідуали” на уроках „правлять бал”. 3. Пізнавай у дітях себе колишнього. 4. Умій побачити і оцінити якусь ситуацію , справу або погляд учня очима самого учня. 5. Особливо запам'ятай : душевний контакт – це ніжна , тендітна , непостійна сфера , вона легко руйнується. Найбільшою мірою зміцненню духовних контактів сприяють спільні інтереси та потреби. 6. Дорожи довір'ям дітей. Довір'я досягається компетентністю , сумлінністю і чесністю педагога. 7. Умій тримати в „собі” дитячі таємниці , сповіді , не використовуй їх проти особи , окремих груп або всього класу. 8. Добре знай можливості кожного учня. 9. Вступаючи в контакт з дітьми , не варто будувати стосунки з ними за принципом „згори вниз”. 10. Від спільних колективних дій вчителя і учня повністю залежить успіх справи (компонент педагогіки співробітництва – гуманне , демократичне керівництво навчальною діяльністю). 11. Підлеглість дуже рідко буває прямою , тому використовувати примус слід лише тоді , коли всі інші засоби виявилися марними. 12. Особливо турбуйся , щоб твої власні дії не розцінювалися , як посягання на свободу особи : постійно підвищуй у керівних діях коефіцієнт людяності. 13. Керуйся принципом : якомога більше поваги до учня. 14. Не забувай : сліпа покора , що не ґрунтується на особистому переконанні , не має ніякої сили. 15. Уникай принципу : „кого хочу – милую , кого хочу – караю”.
Категорія: Мои статьи | Додав: TaNya (15.01.2011)
Переглядів: 926 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: