Середа
25.06.2025
22:59
Форма входу
Категорії розділу
Мои статьи [157]
Пошук
Друзі сайту

Територія Арт

Каталог статей

Головна » Статті » Мои статьи

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота

ТЕМА:  "Я інший, а не гірший, і маю право бути собою”

 

МЕТА:   Сприйняття підлітками власної особистості, спрямування на розвиток  вміння спілкуватися, конструктивно виражати свої думки і почуття;

сприяти формування почуття власної цінності, позитивного ставлення до життя і усвідомлення доцільності свого існування.

 

Заняття №1 "Розкажи про себе”

 

Привітання. Вступна  частина.

 

Організаційна  частина:

Керівник  групи  ознайомлює  всіх  учасників  з  принципами  роботи  групи, робить  обставини  затишними; характер, атмосфера  взаємин  у  групі  пронизана  довірою, взаємопідтримкою, взаємоприйняттям, щирістю й  відкритістю.

 

Знайомство.

Кожен з учасників називає  своє  ім’я і говорить  про себе дві правди і одну неправду, яку інші члени групи повинні відгадати.

 

Проективне  малювання.

Уявіть, що кожен -- окрема країна. Для  кожної  окремої  країни  обов’язкові  герб  і  девіз. Кожен з учасників намагається за допомогою малюнку і відповідних  слів  представити себе, подати важливу інформацію про емоційний стан. Це додатковий діагностичний матеріал допомагає виявити  думки і почуття автора.

 

Психогімнастика.

За допомогою долоні кожен з учасників передає один одному свої почуття, викликані  даною  обстановкою.  Після  передачі  своїх  почуттів, члени  групи  проговорюють, що  відчув  кожен  з них, і  що намагався  передати  іншому.  У  даному пантомімі виявляються приховані  імпульси  учасників, допомагає  коректувати  неадекватні  емоції і дає  матеріал  для  встановлення  зворотного  зв’язку. Дає  інформацію  щодо  стосунків  у  групі  і  положення  в  ній  окремих  учасників.

 

Психодрама  "Чарівний  магазинчик”.

Програвання конфлікту: учасник  бере  на  себе  роль  тієї  особистості, якій  дане  програвання допомагає зрозуміти його справжні  прагнення в житті. Учасник в  чарівному магазині  купує ту  характерну  рису, яку  бажає, яку  прагне, а  натомість  віддає, якої  б  хотів  позбутись.

 

Психодрама  "Злий  і  добрий  чарівник”.

На деяку мить учасник являє себе добрим або злим чаклуном. Виявляються  потаємні бажання добра і зла.

 

Ритуал  прощання.

Група стає  в  коло  доторкуючись одне до одного руками. При цьому висловлює  емоційний стан на кінець заняття.

 

Заняття №2

 

Привітання. Вступна  частина.

Вправи  для  емоційної  розминки. Вправа  "Асоціації  із  зустріччю”. Учасникам  пропонуєтья  висловити  свої  асоціації  із  зустріччю. Наприклад: "Якби  наша  зустріч  була  б  твариною, то  це  був  би  "собака”.

 

Уточнення  самопочуття  кожного.

Розкриття  свого  емоційного  стану: кожен  з  учнів  розповідає, що  вони  очікуюють  від  заняття, та про  зміни, які  сталися  внаслідок  попереднього  заняття. "Що  нового трапилось за  цей  час?”, "Назвіть  одну  хорошу  і  одну  погану  родію, що  трапилась  з  вами  між  нашими  зустрічами?”, "Що  запам’талося  з  минулого  заняття?”.

 

Вправа  « Без  маски».

Щира розмова  допоможе  подивитись  на  себе  збоку, проаналізувати  свої  вчинки  та  поведінку.  Це  передумова  вашого  вдосконалення. Всі  учасники  почерзі  без  підготовки  відповідають  або  продовжують: "Мені  іноді  хочеться…”, "Мені подобається коли…”, "Хочеться  забути, як…”, "Мене лякає те…”, "У  незнайомому  товаристві  я…”, "Мені  соромно,  коли…”, " Чи задоволенний  я  собою?”.

 

Групова  дискусія.

Зараз  ми  в  невимушеній  обстановці (щоб  з’ясувати  ті  чи  інші  питання) обговоримо певні  проблеми,  що турбують  вас, а  також  розглянемо  варіанти  для  вирішення  тієї  чи  іншої  проблеми,  за  допомогою  зіставлення  тих  чи  інших  пропозицій.

Проблема "Я  боюся,  в  мене  страх  перед  майбутнім…”

 

Вправа  для  емоційної  розминки "Побажання”

Кожен  з  учасників  висловлює  одне  одному  побажання.  Побажання  повинно  бути  коротким,  бажано  в  одне  слово. Ви  кидаєте  один  одному  м’яч  і  одночасно  висловлюєте  побажання.  Той,  кому  кинули  м’яч,  в  свою  чергу, кидає  його  наступному. Будемо  уважними, щоб м’яч побував  у  кожного і ніхто не залишився без бажань.

 

Підведення  підсумків.

Висловлювання  учасників  по черзі стосовно  своїх відчуттів  і вражень  щодо  проведеної  роботи.  Побажання тренеру та групі.

Категорія: Мои статьи | Додав: TaNya (16.04.2011)
Переглядів: 1038 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: