Кожен
з учасників називаєсвоєім’я і говоритьпро себе дві правди і одну неправду, яку інші
члени групи повинні відгадати.
Проективнемалювання.
Уявіть,
що кожен -- окрема країна. Длякожноїокремоїкраїниобов’язковігербідевіз. Кожен з учасників намагається за
допомогою малюнку і відповіднихслівпредставити себе, подати важливу інформацію
про емоційний стан. Це додатковий діагностичний матеріал допомагає виявитидумки і почуття автора.
Психогімнастика.
За
допомогою долоні кожен з учасників передає один одному свої почуття, викликаніданоюобстановкою.Післяпередачісвоїхпочуттів,
членигрупипроговорюють, щовідчувкоженз них, іщо намагавсяпередатиіншому.Уданому
пантомімі виявляються прихованіімпульсиучасників, допомагаєкоректуватинеадекватніемоції і даєматеріалдлявстановленнязворотногозв’язку. Даєінформаціющодостосунківугрупііположеннявнійокремихучасників.
Психодрама"Чарівниймагазинчик”.
Програвання
конфлікту: учасникберенасеберольтієїособистості, якійданепрогравання
допомагає зрозуміти його справжніпрагнення
в житті. Учасник вчарівному магазинікупує тухарактернурису, якубажає, якупрагне, анатомістьвіддає, якоїбхотівпозбутись.
Психодрама"Злийідобрийчарівник”.
На
деяку мить учасник являє себе добрим або злим чаклуном. Виявляютьсяпотаємні бажання добра і зла.
Ритуалпрощання.
Група
стаєвколодоторкуючись одне до одного руками.
При цьому висловлюєемоційний стан на кінець
заняття.
Кожензучасниківвисловлюєоднеодномупобажання.Побажанняповиннобутикоротким,бажановоднеслово. Викидаєтеодинодномум’яч іодночасновисловлюєтепобажання.Той,комукинулим’яч,всвоючергу,
кидаєйогонаступному. Будемоуважними, щоб м’яч побувавукожного
і ніхто не залишився без бажань.
Підведенняпідсумків.
Висловлюванняучасниківпо черзі стосовно своїх відчуттіві враженьщодопроведеноїроботи.Побажання тренеру та групі.